Andy *7.5.2006 - + 8.2.2014

Klubová výstava Křenice 6.6.2009

06.06.2009 22:08

Dnes jsem byl s páníčky na klubové výstavě v mém rodném kraji - v Křenici u Prahy. Jeli jsme si napravit moje hodnocení z výstavy na Rytířsku.A podařilo se ! Sice jsem se na prvních místech neumístil, ale dostal jsem hodnocení výborný. Po vystavování jsem ještě předvedl, jak mě můj výcvikář Tomáš Makovský naučil dobře kousat. Sice jsem nevyhrál, ale myslím, že jsem se v té konkurenci neztratil a rozhodně jsem neudělal ostudu. Velké části mých konkurentů se totiž nepodařilo hned napoprvé zakousnout do rukávu, ale mě ano! Potkal jsem se s taťkou, mamkou, a bráchy Coradem, Brunem-Banany a Bengarem.Jsme už hodně velká rodina. Podle toho, jak se tvářili a chovali, byli moji páníčci dnes spokojení, i když jsem nezískal žádný pohár. Počasí sice nebylo nic moc, ale vydrželo až do našeho odjezdu.(Několik fotografiií je ve fotogalerii.)

Vyhledávání

Kontakt

Kontakt na moje páníčky Moje adresa:
Červenáčkova 1667
664 34 Kuřim
Telefon na páníčka: 603 278 561