Andy *7.5.2006 - + 8.2.2014

Dovolená v Německu a Amsterodamu 8.-15.8.2009

25.08.2009 21:08

Před několika dny jsem se vrátil z dovolené. Byl jsem s páníčky v Německu u Severního moře v městečku Norddeich. Cestou tam jsme ujeli 1000 km,ale já jsem to všechno vydržel. Projeli jsme půlku Německa. Norddeich je krásné lázeňské městečko u Severního moře ve východním Frísku.
Moc se mi tam líbilo. Nebylo tam až tak velké teplo, které já nemám rád. Každý den jsme se procházeli po hrázi u moře a několikrát jsem se i koupal
v Severním moři. Byla tam totiž i psí pláž a na ní spousta kamarádů. Projeli a prohlédli jsme si i okolí s krásnými, malebnými městečky. A všude jsem vzbuzoval pozornost! Někteří lidé se i u mě zastavili, pohladili mě a ti,kteří sami měli doma boxery se se mnou pomazlili a já jim to samozřejmě oplácel.Dokonce jsme i třikrát potkali boxery. A jeden den jsme s páníčky vyrazili na prohlídku Amsterodamu v Holandsku. Jeli jsme tramvají do centra a tam se procházeli mezi kanály po amsterodamských ulicích. Bylo tam spousta lidí. Jeden mladík, když mě viděl, obešel mě velkým obloukem, ukázal na mě prstem a řekl:"Big Dog!". Prý to bylo anglicky, něco jako,že jsem velký. Prostě příjemná dovolená!

Vyhledávání

Kontakt

Kontakt na moje páníčky Moje adresa:
Červenáčkova 1667
664 34 Kuřim
Telefon na páníčka: 603 278 561