Andy *7.5.2006 - + 8.2.2014

Dovolená v Česko-saském Švýcarsko

29.06.2011 09:53

 Po delší odmlce jsem zase tady. A ještě jsem plný příjemných zážitků z dovolené. Moji páníčci si tentokrát vybrali Hřensko v Česko-saském Švýcarsko a já jel s nimi. Bylo tam moc nádherně! Každý den jsme byli na výletě. Hned pvrní den po příjezdu jsme zamířili k Pravčické bráně - symbolu celé oblasti. Vůbec se mi všude tam moc líbilo. Lezli jsme po kopcích, všude tekly potůčky a říčky, kde jsem se mohl vyčvachtat nebo napít. Dokonce jsme se jeden den byli podívat i v sousedním Německu - mé pravlasti. A já se tam svezl tramvají, která nás ovezla až k vodopádům. Když jsme se vraceli,tak jsem zase budil pozornost. Dokonce se jedna kolem v autě projíždějící paní zastavila a na celou ulici mě chválila. Tak moc jsem se jí líbil.
Počasí nám také vyšlo. Prostě dovolená jak má být.

 

Vyhledávání

Kontakt

Kontakt na moje páníčky Moje adresa:
Červenáčkova 1667
664 34 Kuřim
Telefon na páníčka: 603 278 561