Andy *7.5.2006 - + 8.2.2014

A je tu podzim....

23.09.2010 21:47

Tak dnes odešlo léto a máme tu opět podzim. Během léta se kolem mě nic zvláštního nedělo. Prožil jsem ho na zahradě a nebo na vycházkách s páníčky. Ostatně páníčci letos o dovolené zůstali doma a tak jsem s nimi byl na krásném výletě v Moravském krasu. Poprvé jsem viděl i Macochu.
Všechno mám vyfoceno a páníček mi dal fotky do galerie. No a poslední letní sobotu jsem byl zase mezi svými na mém oblíbeném cvičáku v Bystřici nad Pernštejnem. Byl tam totiž zase Den boxera. Byl krásný den, sluníčko svítilo a já jsem se mohl proběhnout po poli, vyzkoušet si,co jsem zapomněl ve výcviku(a musím se pochválit, až tak moc jsem toho nezapomněl).Taky jsem se zase mohl zakousnout do Tomášova rukávu, on je totiž náš výcvikář a figurant a já kousám tak rád.


 

Vyhledávání

Kontakt

Kontakt na moje páníčky Moje adresa:
Červenáčkova 1667
664 34 Kuřim
Telefon na páníčka: 603 278 561